piątek, 22 czerwca 2012

Witam,witam

Jestem Marta,aczkolwiek nikt tak na mnie nie mówi więc zostańmy przy Jadźce,myślę że zapamiętasz ;) Mam 18 lat i zdjęcia robię właściwie od gimnazjum.Początkowo kwiatki,robaczki i takie tam,potem zobaczyłam piękne fotografie mody,portrety i stwierdziłam,że chciałabym spróbować. Kwiatków do dziś nie potrafię fajnie złapać,fotografuję głównie ludzi...lubię pracować z modelkami,może dlatego,że z nimi potrafię się dogadać(?). Z kwiatkami było trudniej.Nie dałam rady.
Największą nagrodą za wykonane zdjęcia jest uśmiech tego,kto na nich jest. Wtedy ma się satysfakcję, że wykonało się dobrą robotę. Zdjęcia czynią cuda. Czasem,po latach doprowadzają do łez,innym razem pokazują to czego gołym okiem nie widzisz. Każdy ma do tego inne podejście,kwestia człowieka jak pokaże otaczający go świat. Podziwiam ludzi,którzy w bajeczny sposób potrafią pokazać to,co ja widzę jako zwykłą ulicę. To jest właśnie fotografia-jeśli Cię pochłonie, potrafi wznieść Cię ponad wszystko.
 Będzie się liczyć tylko to,co chcesz pokazać.

2 komentarze: