wtorek, 21 czerwca 2016

.



I niestety ostatnie (na razie!) zdjęcia Martyny :)

4 komentarze:

  1. Marta piękna dziewczyna ale Twoje zdjęcia są mdłe więcej luzu bo inni Cie wyprzedza a Ty pozostaniesz w tyle w swoim małym smutnym świecie mam nadzieje ze twoje następne sesje będą staranniejsze zajrzę tu nie długo mam nadzieje ze będzie coś nowego:)pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mam taką nadzieję, jak na razie mam problem ze znalezieniem modeli...ale ok, uznajmy to za wyzwanie, nastepna sesja bdzie lepsza;>

    OdpowiedzUsuń
  3. swoją drogą...mały smutny swiat, któż mnie tak dobrze zna?

    OdpowiedzUsuń
  4. och Marta Bartosiak twój blog jest wspaniały znalazłam na nim wiele inspiracji życiowych liczę na dalsze sukcesy oraz będę zaglądać by zobaczyć kolejna sesje fotograficzne mam nadzieje ze nie dlugo mimo braku modeli sie cos pojawi taka osoba jak ty zawsze znajdzie inspiracje kocham Lucyna

    OdpowiedzUsuń